Ej uppätna

Jag trodde att jag hade blivit av med mina hörlurspluppar för alltid. Jag hittade hörlurarna på golvet här om dagen och plupparna var spårlöst försvunna. Eftersom Dixie har visat intresse för plupparna tidigare (tuggvänliga vet ni) så tog jag för givet att hon helt enkelt hade käkat upp dem. Det var bara att gråta en skvätt och gå vidare i livet.
.
MEN! Idag när jag istället letade efter sprättaren (eller vad det heter, som man sprättar upp sömmar med) under soffbordet (i det här huset letar vi alltid under soffbordet det första vi gör, vi bor med en liten tjuv som gärna håller till där) då låg plötsligt plupparna där! Nedgrävda i mattlurvet.
Det här ska vi fira med lite tvätthängning och igångsättning av en till tvättmaskin. Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0