Feber

Det är synd om mig. Jag har helt plötsligt utan förvarning gått och blivit sjuk. Varför? Jag har ju hållit mig frisk så länge nu, jag vill inte vara sjuk!
.
Först trodde jag bara att det var allergi och vanlig trötthet, men sedan började jag känna mig febrig. Och mycket riktigt. Jag som ALDRIG har feber?! Spelar ingen roll hur sjuk jag är, jag får bara inte feber. Men nu har jag tydligen det då, och jag är totalt utslagen.
.
Se så synd det är om mig. Och här anstränger jag mig för att ögonen ska se någorlunda normala ut, jag är så slut så ögonen bokstavligt talat går i kors. Det krävdes 10 bilder för att få till en med så här pigga ögon.
.
Håll tummarna för att jag mår bättre imorgon!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Naaaw :( Krya på dig !

2011-05-15 @ 23:39:32
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0