God natt

Jag är så överdjävulskt trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har redan sovit en timme i soffan, och nu har jag lagt mig i sängen och tänkte bara ge i från mig ett litet livstecken innan jag seglar iväg. Jag lever alltså, men det är knappt.
.
Det har varit en väldigt fullspäckad dag igen.
Förmiddag: Laga frukost, äta frukost, ut med Dixie, cykla på jobb, jobba.
Eftermiddag: Cykla hem, värma lunch, äta lunch, ut med Dixie, cykla på jobb, jobba.
Kväll: Cykla hem, springa upp för trappan och hämta träningskläder, hund och karl. Middag i farten (Rökka-korv - näringsrikt och bra) på väg till travbanan för agilityträning (som gick jättebra!). Direkt därifrån till Träningsverket på BodyPump. Hem. Fixa lite käk, äta lite käk, slockna i soffan.
.
Nu säger jag god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0