Precis som det ska vara!

När man själv är för sjuk för att kunna följa med på kalas, då är det precis så här man önskar att det ska se ut när de andra kommer hem igen sen:
En hel låda full med godaker! 4 bitar av någon typ av havre+kolakaka (tror jag, jag känner inte så mycket smak pga förkylningen, men det känns som att den är riktigt god i alla fall!), 1 STOR (och lite mosig) bit jordgubbsgräddtårta och 1 bit chokladtårta (av utseendet att döma, jag har bara smakat en sådan där liten fyrkant - än så länge).
.
Inte så tokigt va?! Synd bara att jag inte är något kakmonster (eller tur kanske?), då hade jag varit i himmelriket, men huvudsaken är ju faktiskt att jag fick allt det här! Varför gå på kalas när man kan få allting hemlevererat?

Kommentarer
Postat av: Ann

Det ser jätte gott ut. Synd att du e förkyld bara, du kanske ligger i synk med Robban för han e ju också förkyld. Krya på dig :)

2011-05-18 @ 09:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0