Rain is a good thing

Det ösregnar ute. Varför gör det det?! Jag hade ju beställt sol och minst 20 grader varmt?! Det måste ha blivit någon miss i beställningen. Jag och Dixie som skulle sitta på balkongen och sola hela dagen. Nu ligger vi i soffan istället och lyssnar på Luke Bryan för att bli på lite bättre humör.
.
.
Det är ändå en ganska bra dag idag måste jag säga. Jag har varit och lunchat på Umbra med älskade Julia, och sedan försökte vi oss på att skaffa nya skattekort (hon lyckades, men inte jag - givetvis).
.
Min favoritbild på mig och Julia!
.
Och så småningom ska jag börja göra mig i ordning för kvällens fest! Ja jag tänker börja i god tid för en gångs skull, för att fixa håret kommer nog att ta en bra stund... Ni kommer att få se varför, för jag har lovat Julia att föreviga spektaklet (=mig) på bild och lägga upp den här. Så missa inte det för guds skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0