Rödluvan? Probably not.

Jag har flera gånger försökt färga håret lite rödaktigt, men hur jag än bär mig åt blir det bara svart. Svart svart. Undrar om det beror på att jag är svart ända in i själen? Jag kanske är ett hopplöst fall...
.
Men de tidigare gångerna har jag bara använt bruna nyanser med lite rött i, nu tänker jag slå på stort och testa en rödare färg! Falu röd heter den tydligen. Eller det gjorde den kanske inte alls förresten.
Ja så här ser den alltså ut. Men nu när jag kom hem upptäckte jag ett litet problem:
Den rekommenderas från mellanblond till mellanbrun. Bra Hanna. Det var ju därför du brukade stå och läsa på förpackningarna i en timme innan du köpte, inte bara hugga en på väg till kassan! Men inte är väl mitt hår sååå långt ifrån mellanbrunt? Va?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nog är du mellanbrun alltid :)

2011-05-14 @ 21:06:24
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: R

Dit hår kanske alltid blir svart för att du har så mycket färg på längderna!? Alltså, att dom e färgade så många gånger så att de blivit "sotiga"

Isf måste du bleka upp lite först och sen lägga på en färg :)

2011-05-15 @ 10:07:41
Postat av: Hanna

R: Jo fast jag har inte färgat det så mycket, tidigare har jag bara tonat det och inte särskilt ofta. Och till och med frisören hade problem med att avfärga det när jag ville ha lite ljusare en gång, det ville INTE bli ljust :P Haha.

2011-05-15 @ 13:15:27
Postat av: R

Jobbigt. Låter galet envist :)

2011-05-15 @ 16:24:41
Postat av: Anonym

kan inte heller få mitt hår rött....svart själ tror jag på.

2011-05-15 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0