Så sjukt snyggt!

Ja men halleluja alltså. Vilket mål! Ni kollade väl på Finland-Ryssland matchen? Det slutade 3-0 (mycket viktigt!) ifall ni missade det. Men det viktigaste är utan tvekan det första målet, av Mikael Granlund. Titta och njut säger jag bara!

Är det inte vackert så säg?! Oj oj.
.
Det värsta är väl att detta innebär final mellan Finland och Sverige. Jag vet faktiskt inte om jag pallar det. Det är den jobbigaste matchen ändå, men i final dessutom?! Jag kommer inte att ha varken nerver eller naglar kvar...

Kommentarer
Postat av: Cilla

Så jäkla snyggt var det ! Härligt ! Och riktigt najs att Finland och Sverige får spela emot varandra igen. Det kommer bli en spännande final. Hoho !

2011-05-13 @ 22:55:07
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0