SLUT SOM MÄNNISKA

Herregud vad jag är trött. När jag kom hem från jobbet hann jag precis bara trycka i mig middag och sedan slocknade jag i soffan.
.
Jag gissar att det kommer att ta någon vecka innan man kommer in i de nya tiderna, rutinerna och börjar få koll på grejerna. Allergin + allergimedicinen gör förstås bara det att jag blir slut, så jag önskar mig mera värme och sol så att alla björkar och annat skit som kliar i mina ögon slår ut fort så att jag kan bli lite mera människa sedan!
.
För övrigt blev jag sjukt sugen på en sådan här nu:
Starbucks Mocha Frappuchino. Mmmmm... Den här bilden tog jag utanför Florida Mall vid årets första besök. Åh, Florida.
.
Jag började skriva det här inlägget för en halvtimme sedan, men när jag hade lagt upp bilden fastnade jag och började kolla på alla andra Floridabilder... Ifall ni vill se finns alla mina inlägg från årets Floridaresa här under kategorin Älskade Florida. Tidigare års resor försvann dock med min gamla blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0