Torsdagsfredag

Idag har jag fredag! Och alltså inte bara i huvudet (jag ligger till och med helt i fas och är inställd på att det är torsdag idag, mycket imponerande), jag är nämligen ledig i morgon och har alltså en underbar tredagarshelg framför mig.
.
Jag var helt inställd på att jobba i morgon ändå eftersom HaltaLotta gick och stukade foten under en fotbollsmatch (farlig sport det där) igår, men alla insisterade på att jag ska vara ledig i alla fall (vill de bli av med mig måntro?) så då tänker jag njuta extra mycket av min extra lediga dag! Ungefär så här lät det:
Jag: Men jag kan absolut jobba, det är inga problem, jag måste inte vara ledig, jag har inget viktigt för mig
Kjell: Men du ska ju på fest?
Jag: Joo, men...
Kjell: Ja men det är väl viktigt?!
.
Har han sagt det så! Så den här kvällen ska spenderas i soffan funderandes på hur tusan jag ska lägga upp morgondagen på bästa sätt för att hinna både träna, byta om och fixa mig och tupera och spraya ihjäl håret, och helst inte behöva åka buss ensam och utspökad.
.
Men hörni, nu babblar jag. Så istället skålar vi för min långhelg!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja det är inte helt lätt det där med planering inför morgondagen. Jag håller på och velar runt och ojjar mig. Vet int. Hinner man eller inte ? Vill man vara i tid för att få åtminstone sitta i närheten av folk eller kanske det inte spelar någon roll pga äckliga bordplaceringar (kom jag på just precis nu ) som kanske inträffar. Men jag vill ju träna. Örf ! Slutar snart med att jag tar en vända i skogen och svingar lite kettlebells här hemma.

2011-05-26 @ 18:21:29
URL: http://priss.se
Postat av: Fanny

Skål!

2011-05-26 @ 20:27:21
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: MADDES

Nu är dagens blogg utsedd. Gå in och se om du vann, om inte finns en ny chans på en gång så missa inte den!

2011-05-26 @ 20:32:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Ann

Smartskåpet själv kom på att jag har ingen anning när jag ska vara nere i käringsund imorrn. Måste nog höra med Cilla. Hehe upps!! XD

2011-05-26 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0