Vad ska man säga?

En underbar dag som denna (förutom att jag ligger hemma med mera halsont och fortfarande lite feber) finns det bara en sak att göra. Lyssna, rys lite och NJUT!
.
.
Ihanaa Leijonat ihanaa! Fy tusan vilken match det var igår! (Synd att det inte fanns ett ihanaa leijonat-klipp från gårdagens match) Det var så häftigt att jag nästan trodde att jag feberyrade en liten stund. Helt ljuvligt! Jag blev nästan tårögd när man fick se en överlycklig Ossi Väänänen le världens bredaste tandlösa leende.
Så ser en riktig hockeyspelare ut!

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

ja visst är det coolt att det kan gå så fort ändå :) kanske retar upp folk som fått försöka i flera månader innan de blev gravida :p

2011-05-16 @ 14:26:21
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0