Vad?

Jag slogs av plötslig och akut Teles-saknad! Inte så konstigt, jag kom på att jag ju faktiskt inte har träffat henne på ett och ett halvt år! Men ändå känns det som bara några veckor sedan vi satt och kämpade med examensuppsatsen (för två år sedan) och skrattade tills vi storknade åt vår pinsamt dåliga humor (Bo´s kryssning som blev booze-cruise till exempel).
.
I alla fall, det som fick mig att sakna henne så var när jag beklagade mig över träningsvärk i vaderna (som ni kanske redan märkte har jag haft en ordentlig kaffefylla idag), för då kom jag att tänka på en gång för länge länge sedan någonstans i någon av Högskolan Dalarnas datasalar...
Jag: Jag har så ont i min vad...
Terese (med lätt ryskaktig brytning): Vad, sa du?
Ihihihihi! Jag vet, det är inte roligt egentligen, men samtidigt är det helt enkelt sjukt roligt!
.
Teles, stackars Krillo och jag på TUR-mässan 2008. Vi hade ätit spindelmannenglass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0