Whiskeynäsa

Ja jag pinade iväg mig på jobb idag. 4 påsar Finrexin hade jag med och tänkte att det här ska nog gå fint det... Det gjorde det inte. Det så gott som sprutar snor ur min näsa idag (urskäkta om jag är äcklig, men det är dessvärre sant), och varken Finrexin eller näsppray ville hjälpa.
.
Vid 15-tiden var jag så slut att jag höll på att börja gråta, jag hann inte ens hjälpa en enda kund färdigt utan att jag var tvungen att springa iväg och snyta mig. Men sedan fick jag gömma mig på kontoret de sista två timmarna, och på den tiden hann jag:
- snyta upp nästan 4 paket näsdukar (alltså närmare 40 näsdukar!)
- slåss med ett bildredigeringsprogram och
- kämpa med att få rum med något annat än snor i huvudet
.
Dessutom lyckades jag tidigare under dagen smälta en stackars liten plastsked i Finrexinomgång nr 2 (och ja, jag drack upp alla 4 (maxdosen per dag) påsar).
Den blev alldeles jättekrokig.
.
Kjell sade så snällt "Snart börjar du få whiskeynäsa!" eftersom jag var tvungen att snyta mig så mycket. Och han hade rätt. Nu är den alldeles knallröd. Och det gör ont att snyta sig. Men likt förbannat fortsätter snoret spruta ur näsan. Undrar om inte hela näsan trillar av snart...
.
Klag klag klag. Snälla låt det vara bättre i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, stackars dig! Ja hatar de där när man måste snyta sig hela tiden, de e jobbigt och man får ont... Bläää, hoppas du blir bättre jättesnabbt!!

2011-05-17 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0