Det bästa

Det har varit en knepig dag idag. Mycket krångliga/skumma/jobbiga/irriterande grejer och det har gjort mig grinig. Hundarna var duktiga på lunchen i alla fall som tur var, annars hade jag nog helt enkelt gått och lagt mig och sovit resten av dagen.

Men nu är det äntligen bättre! Jag har varit och sprungit och lyssnat på den här låten som är så sjukt bra (efter två lyssningar var jag beroende och vill bara höra den om och om och om igen):
.
.
Och eftersom jag har varit så duktig blir jag i skrivande stund belönad med en öl. Inte illa. Imorgon är det dessutom torsdag, vilket innebär att det är fredag och julpyntning efter det. Najs. Och så fyller jag år på lördag... Det är jag inte riktigt redo för, jag är mentalt ungefär i september nu... Nåja, det blir säkert bra, snart är det sommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0