Hemmaaa!

Nu är jag åter på åländsk mark! Det har varit en jättekul helg i huvudstaden (pappa påpekade förresten att jag måste ha varit dit 1 gång till tidigare, men jag kan inte minnas när eller varför), och jag har skrattat så jag kommer ha träningsvärk i magmusklerna i flera dagar.

Jag ska bjuda på lite mer bilder och så där senare (troligtvis imorgon), men jag måste visa en del av vår chattkonversation i morse - jag låg verkligen och skrek av skratt för mig själv i sängen! Undrar vad mina grannar tänkte...
.
.
Hahaha, jag skrattar lika mycket varje gång jag läser det!! Helt underbart. Men NU ska jag stupa i säng! Natti natti.

Kommentarer
Postat av: M*

Hoppas du får en bra start på veckan :)!

2011-11-07 @ 18:29:59
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0