Underbart

Jag kanske har sagt det förut, men det tåls i så fall ändå att säga igen - jag jobbar med världens bästa människor! Jag tycker alltid att de är underbara, men idag är jag lite extra lycklig. Vid kaffet idag blev jag nämligen överraskad med en himmelens fin födelsedagspresent!

.
Jag var inte alls beredd på det! Jag är fortfarande helt till mig, så glad blev jag! Frågan är bara om jag någonsin kommer våga dricka det... "Det är till för att drickas" tycktes det, och det är väl i och för sig sant, men ändå!
.
Idag fick det däremot bli en billigare gammal vän som alltid funkar:
.
.
35° South, inte fy skam det heller! Det är jag värd efter vårt effektiva julpyntande ikväll (som ni ska få se bilder på på söndag då det är avtäckning).

Kommentarer
Postat av: M*

Trevlig helg!

2011-11-18 @ 19:32:31
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0