Fullt ös

Det har varit full fart hela helgen, besök hit och dit, fasters 60-års fest (min efterrät blev utnämnd till den godaste som kusin stugarkitekten någonsin hade ätit, inte illa! Ni kanske får recept någon dag om ni är snälla!), massa hundbus, matlagning...

Ja, det har helt enkelt varit väldigt mycket. Men kul! Det bästa/sjukaste/häftigaste på hela helgen var:
- All god mat! (Bäst) Jag har ätit så att jag rimligtvis borde klara mig åtminstone halva nästa vecka utan att äta någonting alls.
- Dixie sade inte ens "voff" när pappa hoppade fram bakom en buske i mörkret och skrämde livet ur mig! (Sjukast) Normalt skäller hon så fort någon kommer fram oväntat, kommer in i ett rum, stänger en dörr så att det låter som att någon kommer... Ja, ofta.
- Bella sov som en liten däckad gris hela natten och jag vaknade till och med före henne! (Bäst, sjukast och häftigast!) Helt otroligt.
.
.
Fröken tröttgris hälsar godnatt! Ja vi tänker faktiskt sova redan nu - byte tll vintertid är ju den perfekta ursäkten att gå och lägga sig pensionärstidigt! Och framförallt bästa chansen att faktisk kunna somna hyffsat tidigt så man eventuellt kan vakna upp som ett lite mindre vrak imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0