Fy vad deprimerande

Igår satt jag och letade efter en bild i mitt bildarkiv och hamnade bland förra årets oktoberbilder. Där hittade jag en mycket otrevlig bild, nämligen denna:

Förra årets första snö. Ja oktober. Men inte bara det, utan 15:e oktober! Fattar ni? FEMTONDE!!! Förstår ni alls hur nära det är?!?! Nästa lördag!!! Jag hoppas innerligt att vi inte behöver vara med om det i år igen.
.
Från morgonen den 22:a oktober hittade dessutom den här bilden som jag hade tagit när jag körde till jobbet:
.

Inte bara lite snöflingor som den 15:e, utan helt VITT! Det smälte visserligen också bort, men det är ändå alldeles för tidigt. Kan vi inte bara stifta en ny lag som säger att det inte får snöa före 1:a december och inte efter sista februari? Jag skulle ju nöja mig med en månad, men man måste ju kompromissa lite så inte vintermänniskorna börjar gråta.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det skriver jag under!

2011-10-06 @ 22:13:18
URL: http://priss.se
Postat av: Emil

Jag har vallat skidorna.

2011-10-07 @ 07:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0