Hängiga gänget

Här är vi roliga idag. Vi ligger däckade i varsin soffa och är helt slut. Den enda som har energi är Dixie, hon är precis lika mycket yrväder som vanigt, men just nu ligger hon i alla fall under täcket och myser med mig.

Jag har varken tid eller lust att bli förkyld nu så jag hoppas verkligen att det bara är tillfälligt... Jag vill inte vill inte vill inte! Jag har ju klarat mig så bra. Jag tror bestämt att jag ska ta en runda till köket nu och se vad jag kan hitta för något som kan fungera som förkylningsskrämmare. En liten coctail med vitlök, whiskey, citron, honung och svartvinbärssaft kanske?



Så här ligger jag nerbäddad nu och tittar på Svenska Hollywoodfruar och väntar med skräckblandad förtjusning på vad Gunilla Persson ska hitta på för hemskheter idag.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Kikar in o önskar dig en fin kväll :)

2011-10-04 @ 22:05:13
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0