Hela Åland sitter bänkat

Ja, det kändes nästan så. Jag räknade i alla fall till 9 facebookstatusar angående dagens stora happening! Det var ju halv åtta hos mig från Åland idag! Och 3 dagar till den här veckan. Det få man ju bara inte missa liksom! Självklart var det även på ena tidningens första sida idag, vad det stod kan ni se HÄR.

Underbart med åländsk dialekt i svensk TV (det går liksom inte att låta bli att flina lite!), och det känns så knäppt att se dem handla på Kantarellen - där brukar ju vi handla liksom! Tihi. Ja, lite fånigt kanske, men jag tycker det är jättekul och ser fram emot de andra dagarna!
.
.
Bild på dagens väldigt åländska förrätt från recept.nu.

Kommentarer
Postat av: Ia Pakki

Tack :) Jag kommer hem på onsdag som det ser ut nu! Inga biljetter bokade än, men senast torsdag dag kommer jag så nog ska det hinnas med ett besök innan fredagkväll :D Hur gör ni nu? Är du hemma på dagarna med Bella eller? Pöss

2011-10-26 @ 22:07:56
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0