Underbara lördag

Åh vilken bra dag jag har haft. Tänk om alla lördagar kunde vara så här bra! Sovmorgon, frukost i lugn och ro, fika hos morfar, bodypump (så att man kan njuta maximalt av lördagsmiddagen med gott samvete), och så detta:
.
Vi (jag och Dixie) satt och njöt av solen på bryggan vid Pommern medan husse jiggade lite abborre. Helt underbart! Tänk att det kan vara så varmt och underbart väder 1:a oktober! Och tänk att iPhonen kan ta så bra bilder! Jag har alltså inte redigerat den eller någonting, jag skulle bara ta en bild av solen och havet och så blev den så där! Medfödd talang, javisst.
.
Nu: Per Morbergs trattkantarellsoppa med portvin! Recept och betyg kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0