Helt jäkla underbart!

Vi har suttit och kollat på Budweiser reklamfilmer ikväll. De är så sinnessjukt bra och man kan se dem hur många gånger som helst! Brukar ni gråta till reklamfilmer? Inte jag heller, men det har jag gjort idag... Och skrattat högt också för den delen. Här kommer några av mina favoriter!
.
Bästa! Nedan har ni filmen som gav mig gåshud och fick mig att grina av lycka för att det är så fint - inte illa för en reklamfilm va?! (Att jag är lite extrem hör inte hit)
.
.
Och nästa är bara så himla söt!

.
Och så tar vi en riktigt skön också:

.
Alltså det finns hur många som helst som är så sjukt bra!! Man kan liksom inte sluta titta! Men tre till måste jag tipsa om!
1. Rolig och gullig HÄR
2. Skitrolig HÄR
3. Och en till skitrolig (och ganska kort om ni inte orkar med de längre - men de är alla värda det!) HÄR
.
I fortsättningen ska jag endast dricka Budweiser, och när jag blir stor ska jag ha en Budweiserhäst som ska heta Bud! Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0