Helt slut!

Puh. Vi har varit på vår första agilitytävling ikväll! Vi hade egentligen inte alls tränat tillräckligt, men det var en inofficiell tävling så vi var med mest som träning (Maria övertalade oss) för att testa lite.
.
Det gick väl inte så där jättelysande kan vi väl erkänna, men jag hade inga höga förväntningar heller eftersom vi inte har tränat så mycket och det blev ganska snabbt inpå. Men det var ändå kul! Och jag blev genomsvettig. Det skulle nog vara enklare om man hade en lite långsammare hund så man hann tänka lite mellan hindren så man kunde visa rätt! Men Dixie var duktig, jag var så himla nervös (varför kan man ju undra) och med så lite träning tycker jag ändå det var helt okej. Framförallt var det kul att få prova och att få titta på alla andra!
.
Nu är vi motiverade till att träna hårt så vi blir riktigt duktiga, för hoppa (se bilden) och springa det kan hon!

Kommentarer
Postat av: Helena

Var inte blyg nu, kommentera mera!

2011-09-12 @ 08:07:10
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-12 @ 08:07:16
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hehe, jättetrevlig!! Han sa sådär lite faderligt att jag hjälper dig med spelandet (piano) nästa gång... Sådär som att du ska nog inte ens försöka dig på det :S Fastän ja nog tror att ja spelar piano bättre än ja sjunger bara ja övar lite :D Haha!

2011-09-12 @ 20:30:21
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0