Inte hundgodis...

Det har visat sig att jag bor tillsammans med en liten godistjuv! Nu när jag kom hem från jobbet satte jag mig och tog en kaffe och en macka, efter en liten stund undrade jag hur det kom sig att det var så tyst och lugnt... "Vart tog Dixie vägen?" funderade jag.
.
Jag tittade mot vardagsrummet. Där, under soffbordet, låg fröken klåfinger herself med nosen lååångt in i asken med Bertie Bott´s Every Flavour Beans (som vi köpte på Harry Potter World) och med 15 godisbönor runt omkring sig!
.
När jag skulle ta kort på bönorna och asken hoppade Dixie upp i famnen på mig och försökte äta upp bönorna jag hade i handen! Och nu är fröken något rastlös så nu blir det långpromenad!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihi, kanske hon också borde godisstrejka lite :) De ha nog gått bra för mig men skönt att de snart är över :D



En fråga bara, e de verkligen "i alla smaker"? :)

2011-09-23 @ 17:58:34
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha gud va roligt att de faktiskt e alla smaker! Läskigt att inte veta vad man får...



Oj ända till lillajul! De e duktigt! De sku ja nog inte klara, men ja ska nog försöka göra så att ja håller mig bara till helgen efter september, så här när man nu ändå kommit in i något bra! Ja ha faktiskt gått ner 2 kg (!) sen september börja, de e rätt cool tycker ja! Å då gjorde ja inte de här för att gå ner i vikt, utan för att ja äter så dåligt i Vasa, men alltid kul med såna bieffekter! :P

2011-09-23 @ 19:49:28
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0