My precious

Halleluja! Ringen överlevde åkturen i tvättmaskinen och kom ut ren och fin och inte ens lite platt! Puh. Nästa gång jag tvättar tror jag bestämt att jag ska ta av mig ringarna före, sådant här är inte bra för nerverna...
.
My precioussssss....
.
För övrigt så är bloggen nu uppe i över 2000 ålänningar! Jag missade precis när det var 2000 jämnt, men 2001 lyckades jag i alla fall fånga!
.
.
Ack så vackert! Inte illa på bara 8 månader ändå tycker jag, skulle vara kul att veta hur det hade sett ut om jag inte hade dödat gammelbloggen... Nåja, nästa steg är 2000 svenskar, inte långt kvar!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men ååååh så roligt med en till!! Kanske jag är hemma sen i höst när den kommer hem så får jag se en liten liten :) Kommer för övrigt hem den 9 oktober så efter det kan vi börja träffas igen, det blev ju inte så mycket i somras :D hehe

2011-09-01 @ 21:39:31
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0