Vilken fest!

Igår hade sommaravslutning med jobbet. Yes, 4:e personalfesten på 5 månader, i augusti hade vi bara en vanlig liten utgångskväll som inte var en riktig personalfest. Inte illa! Jag tycker om mina kollegor!
.
Upplägget så ut så här:
15:00 samling i butiken
16:00 middag och äventyrsgolf på Ångbåtsbryggan
19:00 bastu, bubbelpool, vattenrutschbana osv på Mariebad
21:00 spel (Med Andra Ord), öl och tunnbrödsrullar i butiken
Senare: Utgång, först Kino och sedan Arken.
.
Jag älskar den här bilden! Jag tror att de protesterar för att Daniel försöker fuska eller något i den stilen, haha.
.
Här skulle jag ta kort på Donny som tog kort på Malins fina "golfskor", jag var lite för långsam så resultatet blev väl inte helt lyckat... Men ni ser ju Malins golfskor i alla fall!
.
Donny fick den stora äran att bära runt på min väska, jag tyckte den var i vägen när jag spelade.
.
Nästan hela gänget.
.
Jag skrattar mig halvt fördärvad, precis som vanligt. Vill ni veta hur det gick i golfen? JAG KOM TVÅA!! Helt otroligt! Visserligen delad tvåa, men jag var ju långt ifrån sist i alla fall! Jag gjorde dessutom en hole-in-one, det ni! Vann gjorde Patrik om jag inte minns fel.
.
Jag har inga bilder från Mariebad, men det var skitkul! Bubbelpoolen var varm och skön, det var en jättefin kväll så det var helt underbart i ute-bassängen, det var iskallt i havet (jepp, jag hoppade i längst ut på bryggan och simmade in till stegen - sedan var det himla skönt med bubbelpool!), bastun var galet varm (men jag pinade mig eftersom jag så klart inte kunde vara mesigast...) och framförallt var det hysteriskt roligt att åka vattenrutschbanan!
.
Jag kunde ha åkt hur många gånger som helst. Vi åkte vanligt, vi åkte med luftringar, jag och Malin åkte tillsammans... Ja, det var sjukt roligt helt enkelt! Idag har jag ett blåmärke på varje skulderblad som minne av allt åkande. Snyggt!
.
Tillbaka i butiken, Donny med en tunnbrödsrulle i högsta hugg.
.
En väldigt suddig bild på väldigt goda tunnbrödsrullar. Det är himla praktiskt att vi har en egen kock! En egen bartender har vi också, men han var sjuk igår så vi fick nöja oss med öl men det är inte fy skam det heller!
.
Det var en väldigt spännande omgång Med Andra Ord också, men viktigast är att vårt lag (som bestod av mig, Malin och Donny) vann! Woho! Det lönar sig att vara på lag med människor som pratar mycket och snabbt. Som jag för övrigt är inbjuden att fira julafton med? Det skulle vara spännande, helt klart!
.
Där var det slut på bilder, och det är nog lika bra det för det blev en lång natt och sådana ska helst inte förevigas på bild (man brukar liksom inte vara så snygg sedan efter några drinkar på krogen när man börjar bli lite trött). Men det var en sjukt rolig dag och kväll! Och jag har mått oförskämt bra idag faktiskt. I like very much. Tack alla inblandade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0