Dåligt samvete!

Men gud, hur dålig koll får man ha?! Här om dagen slog det mig att Dixie fyller år den här veckan, och jag som annars brukar ha stenkoll på datum och alltid kolla kalendern för minsta lilla funderade lite och kom fram till att det säkert är onsdagen som är den 10:e....

Men det är ju idag!!! Och det kom jag på nu! Dixie fick ju inte ens sång och frukost på sängen imorse! Jag vet att hon "bara" är en hund, men hon är ju min älskade lilla bäbis!

Åh, nu måste jag ju försöka gottgöra det på lunchen och så måste jag göra tårtan extra lyxig ikväll. Jag frågade om hon vill ha köttbullar på den som förra året eller om hon vill ha lördagskorv, eftersom jag inte fick något klart svar och jag har så dåligt samvete nu så får det väl bli både och.

Nästan 1 år gammal bild på min lilla snygging som nu plötsligt är hela 2 år gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0