Överdos av frisk luft

Herregud vad slut jag är nu, jag har varit ute nästan hela dagen! Eller ja, mycket mer än normalt i alla fall, jag är ju van vid att sitta instängd i butiken hela dagarna.

IFK Mariehamn hade hemmapremiär ikväll, och först var vi där i någon timme och placerade ut ca 1600 sådana dära grejer som man blåser upp och klappar med (fattar ni vad jag menar? jag kan ta bild på dem imorgon...) och satte ihop vårt partytält och så där. Sedan via butiken och så tillbaka igen för att vara där från kl 17 tills matchen var slut och vi kunde plocka ihop allt igen (21-tiden ungefär).
.
.
Christofer säger att jag ser ut som en panda - jag är knallröd i ansiktet förutom runt ögonen. Fast jag fick det inte riktigt att fastna på bild, och när det började en hundbrottningsmatch bredvid mitt huvud orkade jag inte försöka igen. Och jag skulle nog säga att det är mer troligt att det röda är resultatet av köldskador, och inte av sol.
.
Men ja, ni förstår att jag är tröööött nu! Dessutom hade jag inte ätit ordentligt på hela dagen förrän nu när jag kom hem, så det gör väl sitt det också. Så nu blir det sängen och så tänker jag sova som en liten ängel i natt! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0