Godmorgon!

Ja jag har just ätit frukost och klockan är inte över 12 än så då räknas det väl som morgon? Jag har sovit som en däckad liten griskulting inatt, så jäkla skönt. Hade antagligen sovit ännu längre om inte pussmonstret (Bella) hade väckt mig vid 11 för att hon började bli alldeles för sällskapssjuk för att kunna låta mig sova längre.

Nu ska jag gå ut på långpromenad med dogzen och sedan ska jag försöka pussla ihop de här två:
.
.
En ägg-kruka och en påskkaktus. Det kommer bli så fint så! Hoppas jag... Hehe. Lite spännande är det ju allt! Husse brukar ju säga att jag har motsatsen till gröna fingrar och att mina växter sjunger "killing me softly"... Men det är inte alls sant för det var bara hibiskusen som inte överlevde 3 månader utan vatten (klenis!) de andra mår prima igen nu, så det så!
.
Och ni behöver inte oroa er, jag har inte plötlsigt blivit omvänd och börjat gilla påsken, äggkrukan och påskkaktusen är en present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0