Opåskigt - just the way I like it

Igår gjorde jag på order av chefen en påskig skylt med påskens öppettider - med en kyckling och fjädrar (eller okej, en fjäder) och allt. Den fick betyget "inte illa för att vara gjord av någon som hatar påsken!", så jag var mycket nöjd.

Men jag måste erkänna att jag fick anstränga mig väldigt hårt för att inte byta ut den oskyldiga tecknade kycklingbilden med texten "Glad Påsk!" mot den här:
.
.
Heheheee. Eller den här:
.
.
Hehehehehehe. Annars har vi ju förstås min storfavorit från ifjol också:
.
.
Ihihihi! DET tycker jag är roligt!! Åh, nu blev jag ju på strålande humör.
.
Fast jag måste faktiskt erkänna att jag blev lite sugen på att köpa ett jättestort påskägg (ni vet sådant fäggrannt och fult som man kan lägga godis i), trots att jag hatar dem mest av allt - ja till och med mer än björkris med färggranna fjädrar i - bara för att kunna ta kort på hundarna sittandes/liggandes i det. Det skulle vara kul! Sedan skulle jag nog göra en tidig majbrasa av äggeländet.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hi hi dom där var ju kul ju! : )

2012-04-04 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0