Ovänner

Jag hatar att dammsuga. Verkligen hatar. Jag och dammsugaren har aldrig kommit överens, och idag var inget undantag.

Få saker kan göra mig så förbannad på så kort tid som dammsugning. Dammsugarfan fastnar överallt, sladden är alltid för kort och det är alltid en massa grejer ivägen (är det inte hundleksaker eller kläder så är det sängar eller dörrar). Det gör mig galen!
.
Hundarna är rädda för själva dammsugaren, husse är rädd för mig när jag dammsuger. Jag svär och morrar och slår och kastar saker omkring mig. Ikväll blev jag så galen när jag inte kom åt under sängen att jag började dammsuga i sängen i ren ilska.
.
.
Nu ligger jag i soffan och surar efter kvällens slagsmål med dammsugaren. Nåja, nu slipper man i alla fall få ett ton grus under fötterna så fort man tar ett steg på golvet här inne. Med lite tur kanske det håller i två dagar, med min otur är det väl samma sak imorgon bitti igen när jag stiger upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0