Full fart

Jag har varit och jobbat som funktionär på agility.ax officiella tävlingar både igår och idag. Jag visste ingenting före och var faktiskt lite nervös över hur det skulle gå, men det gick bra och det var faktiskt riktigt roligt! Nu önskar jag verkligen att jag hade mer tid och ork för att träna mer seriöst med Dixie (och börja med Bella också), för det skulle ju faktiskt vara himla kul att vara med och tävla! 
 
 
Eftersom jag har varit tidtagare eller domarsekreterare hela tiden har jag inte tagit en endaste bild på tävlingarna, så istället fick det bli en bild på mina små odjur från häromdagen när de såg en påfågel (där framför bilen längst till höger) som de såååå gärna skulle ha velat sätta tänderna i!
 
Jag är helt slut efter de här två dagarna, så nu har vi flytt till stugan för att fira sista lördagen innan vardagen med jobb osv drar igång igen med full fart på måndag. Hur man firar det på bästa sätt? Med bastu och grillning! Och strålande sol och VARMT (ja sommarvärmen hittade tydligen hit till slut).
 
 
Igår bakade jag blåbärspaj och gick med den till jobbet, för att fira att det var min sista semesterdag och alltså sista dagen vi behövde vara ifrån varandra! Förutom Patrik som slutar nu och överger oss för att åka till Finland och plugga. HUR ska vi överleva utan honom?! 
 
Jaha, nej nu är visst bastun klar hörni. Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0