Min lilla bäbis!

Idag fyller min älskade lilla Bella 1 helt år! Det är ju helt sjukt hur det har kunnat gå så fort?! Jag tycker ju fortfarande att hon är min lilla lilla minibäbis. 
 
 
Se bara vilken liten miniplutt hon var när vi hämtade henne på Arlanda 18:e oktober förra året! 
 
Födelsedagen har vi firat med en himla massa mys, en hel del bus, och självklart den obligatoriska hjärtformade tårtan (denna gång utan leverpastej men med favoritfärskfodret och med prinskorvsbitar som dekoration) som även denna gång blev stor succé (tänk om det ändå kunde vara lika lätt att göra tårtor åt människor?!).
 
 
Bella ville inte alls sitta och vänta medan jag sjöng "Ja må hon leva"! "Det räcker nu matte, jag fattar, ge hit tårtfan nurå!" tyckte hon. Och sedan slukade hon den på två sekunder. Hon hade tuggat i sig "ljus" och allt när Dixie fortfarande hade hälften kvar...
 
Självklart har födelsedagsbarnet fått present också! Vi var till Zoo Arken och så fick hon själv välja vad hon ville ha. Det blev en pipande (ingen som är förvånad där) pingvin. 
 
 
Ja ni ser ju att den är omåttligt populär. Bästa presenten någonsin, Angry Birds pipleksakerna som var favoriterna tidigare kan slänga sig i väggen säger hon. Den piper så högt att jag får vara glad om jag inte får tinnitus redan idag, men Bella är ju lycklig i alla fall och vad gör man inte för sina älskade små djur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0