Senaste dagarna

Ja nu kan jag ju inte skylla så mycket på att jag inte har haft tid att blogga, för jag har egentligen inte gjort så mycket. Men ändå blir det på något underligt vis så där att det händer något hela tiden, och när det inte händer något är jag fullt fokuserad på att sola. Sorry ´bout that. 
 
Nåja, här kommer i alla fall lite bilder från de här dagarna (jag vet att jag har lovat sammanfattning från Rockoff-veckan också, men det hinns nog också med ska ni se).
 
 
Jag har varit duktig och sprungit två dagar i rad och så här såg belöningen ut efter gårdagens springtur. Veeeery nice. (Och ja, jag fick i mig vettig vätskeersättning och energipåfyllning först ifall någon blir nervös)
 
 
Sött grillsällskap med söt efterrätt!
 
 
Rysk (eller var det Ukrainsk?) kaviar som serverades med lyxvodka från samma land samt champagne (från annat land). Supergott! 
 
 
Sjukt hur gott det kan vara med färsk majs!
 
 
Potatis och sallad direkt från landet, kantareller direkt från skogen och innerfilé direkt från gillen. Muuuuuuuums!!
 
 
Christofer och jag på altanen i paradiset.
 
 
Malin och pappa på samma ställe. Eddie och mamma fastnade dock tydligen inte på bild tråkigt nog!
 
 
Mer färsk potatis och svamp, denna gång med sjukt god grillad fläskfilé! 
 
 
Bella njuter i husses famn.
 
 
Sjukt god blåbärspaj med både vaniljsås och vaniljglass med färska hallon. Jag kunde ha ätit hur mycket som helst, trots att jag redan var sprickfärdig, bara för att det var så himla gott. Jag älskar blåbärspaj.
 
 
Häftig fullmåne.
 
 
Dio (längst bort) har varit och busat med oss på sandstranden. Det var minst sagt fullt ös medvetslös! Oj vad roligt de hade, och oj vad svårt det var att ligga och sola när det när som helst kunde komma en hund skenande över en i full fart med en svanfjäder/pinne/kotte/vadsomhelst i munnen eller när en hund när som helst kunde tycka att det var en bra idé att ställa sig och gräva en grop så det skapades en mindre sandstorm bredvid huvudet på en (gäller att hålla ögonen stängda!). Men kul var det! Och kul att älskade "lilla" Alicia gjorde oss sällskap!
 
 
Vi var in till stan och hämtade bilen, och när vi kom tillbaka och stannade på gården möttes vi av denna syn. En liten Bella som hoppade upp i fönstret, klämde sig in mellan gardinerna och fönstret, och kollade vad tusan det var som hände! Hur sött?! Åh, mitt hjärta smälter.

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra bilder på en bra kväll bland annat! Hoppas det är ok att jag kopierar din Malin & Pappa bild. Tycker den passar bra som profilbild. Men jag klippte bort Janke, hoppas han inte tar illa vid sig.

Svar: Det är helt fritt fram att sno bilden, och jag tror inte att pappa tar illa upp heller! ;)
Hääna Banääna

2012-08-05 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0