Tvillingar?

Idag hände det igen. Det kom fram en kund som trodde att han hade pratat med mig för någon dag sedan. Den här kunden insåg i alla fall att det var fel, men många vägrar tro mig när jag säger att det inte är mig de har pratat med. De ser nämligen inte skillnad på mig och Malin. 
 
På samma gång hade Malin en kund som vänligt konstaterade att nej, hon skulle nog inte heller ha sett skillnad på oss. Så nu undrar jag, är vi verkligen så lika?!
 
 
För helt ärligt, förutom att vi båda har mörkt hår (och är himla snygga förstås) har jag väldigt svårt att se några likheter? Ja nå, tröjorna förstås, så det är väl tur att inte killarna också är långhåriga i så fall. Men det kanske bara är jag som inte ser det? Kanske jag har missat något, är vi egentligen tvillingar?! (Ja, jag tänker helt kallt låtsas som att jag inte är äldre)

Kommentarer
Postat av: Petra

Lika söta båda två iaf! ;o) Och förmodligen lika trevliga!!

Svar: Hihi ;D
Hääna Banääna

2012-08-21 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0