De där tomtarna...

Ni vet de där tomtarna med stora luvor som jag hyser en ohälsosamt stor kärlek till? De som jag själv tycker att jag har alldeles för några av? De som Christofer tycker att jag har så många av att vi skulle kunna ha dem som säkerhet om vi köper hus? Jag har försökt föreviga dem för att kunna demonstrera för er så att ni vet vad jag pratar om! 
 
Bilderna är visserligen tagna vid olika tillfällen och med olika kameror, och därför med varierande resultat. Men ja, här kommer mina små älsklingar! 
 
 
Och sen har vi ju då också den där stooora fina som jag köpte för några veckor sedan, och så klart har jag även tomtar på adventsljusen!
 
 
Jag tror bestämt att jag har missat någon ensam stackars tomte, och de 4 snögubbstomtarna under spegeln i badrummet har jag helt glömt bort att fota.... Men jag tror ni förstår ändå. Och håll med om att det inte skulle skada det minsta med i alla fall några till? Åtminstone en si så där 10 st till skulle jag nog behöva... Eller hur? 
 
Men idag har faktiskt samlingen utökats lite till! 
 
 
Den här sjukt söta rått-tomten fick jag av Emil idag! Jag tror bestämt att jag bokstavligt talat skuttade upp och ner och tjöt lite av lycka... Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0