Bilddags

Jaha, för att inte tjata sönder er med vårt underbara väder känner jag att det kanske är dags för ett litet bildregn igen? Det blir (för ovanlighetens skull...) mestadels matbilder, men kanske lite annat också.

Perfekt för er där hemma att kika på nu när ni snart vaknar till snö och kyla, medan jag nu ligger i sängen och kommer att sova som en liten ängel om en stund med 23 grader varmt ute just nu och med en till 30+ dag framför mig imorgon. Svårt att inte må bra då! Förlåt, jag är en ond människa, jag vet. Men jag kan ju alltid glädja er med att jag bara har en vecka och två dagar kvar här i paradiset.
.
.
Ostbricka.
.
.
Mera morgonpromenad.
.
.
Dagens lunch: avokadosallad med parmesan och valnötter. Mums!
.
.
Lycklig Hanna, Bloddy Mary och Ålandsflagan på balkongen...
.
.
Med solnedgången som utsikt...
.
.
Och den här gröna lilla filuren som sällskap!
.
.
Ikväll var det dags för grillning, men grillkolen var lite seg efter att ha legat i garderoben ett helt år så vi fick hjälpa till lite på traven med ett dött palmblad...
.
.
Men våldsamt gott blev det till slut i alla fall! Grillad sirloin steak med rödvinssås och klyftpotatis. Mmmmm....
.
Nu sova så jag orkar sola imorgon igen. Hehe. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Å, salladen såg så god ut! : ) Sen är ju det övriga trevligt å förstås. : ) Idag har vi haft rätt fint vinterväder här. Nu har vi brasa i spisen, vårt sätt att värma oss här i vår kalla nord : ) Vi hörs PUSS!

2012-02-16 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0