Shoppingredovisning

Idag har det varit KALLT. Eller i solen har det nog varit rätt skönt, men det blåste så fruktansvärt kallt att det inte var någon idé att försöka sola trots att det har varit strålande sol hela dagen. Tur att det ska bli varmare imorgon, jag har många soltimmar att ta igen!

Eftersom det har varit så kallt passade jag på att springa i morse (7,4 km på 42,17 min ifall någon är intresserad) och sedan var vi till outleten och Walmart. Så, nu tänkte jag att det skulle vara passande med en liten genomgång av mina inköp so far (från igår och idag), vad sägs om det? Var snälla och ta hänsyn till att jag inte har minsta lilla rutin av outfit-bilder (sjukt tråkigt förresten, jag tröttnade på att se mig själv lagom till bild nummer 3 så ni kanske förstår att det inte blev någon omtagning heller - de fick bli som de blev bara).
.
.
Tunn stickad tröja och läderjacka från Macys. Läderjackan var nedsatt från 89,50 till 34,99 så jag tyckte faktiskt att det berättigade till ett köp även om den mest är rolig och inte så våldsamt användbar...
.
.
Allt från Abercrombie & Fitch. Ja, jag ÄLSKAR stickat!
.
.
Mer från A&F. Det kändes nästan som att jag köpte halva butiken. 7 plagg fick jag med mig därifrån i alla fall. Och mer lär det säkert bli vid nästa besök...
.
.
Javisst, ännu en stickad 19,90 dollars tröja från A&F! Och svarta jeans från Levi´s, även de kostade 19,90 - very nice!
.
.
Idag gick jag lös på träningskläder! Bland annat byxor, tröja och sport-bh som syns på bilden - från Under Armour. Plus lite till därifrån och en topp från Nike. Så Daniel - om två veckor när jag kommer hem är jag redo att köra stenhårt i gymmet!
.
Till sist tänkte jag att vi skulle ta mitt absolut största fynd någonsin:
.
.
"Jackan" (jo här i varma Florida räknas det där tydligen som en jacka...) från A&F som jag fick för 38,90 istället för 220 dollar. Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant, 181,10 dollar billigare?!?! Och vem skulle betala 220 dollar för den där?! Men för 38,90 fick jag en himla mysig tröja måste jag säga!
.
Ja, det var så gott som allt. Nu måste jag bara försöka hålla mig vaken ett par timmar till innan man får gå och sova så jag kan vakna upp till lite varmare väder imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar! Snygga kläder! : ) Favoriten var första bilden med läderjackan och vita tröjan under. Riktigt snyggt! Fast resten var också snyggt. : ) Blir nästan själv sugen på att köpa ngt nytt när man traskar omkring här i kyla o grådask...

2012-02-13 @ 08:32:11
Postat av: Anonym

Förresten, bra sprunget också! Mamsen (igen, var nämligen jag som skrev ovanstående, fast det kanske inte framgick...) : )

2012-02-13 @ 11:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0