Sista dagen

Jaha, då var sista dagen i underbara Orlando över. Klockan är mycket och jag borde egentligen sova redan (vårt flyg går 10.20 imorgon florida-tid och vi landar någon gång vid 7-tiden på söndag morgon svensk tid), men eftersom det inte lär bli så mycket bloggande de två närmaste dagarna (fast man vet ju aldrig) tänkte jag bjuda på lite bilder från vår sista dag först!

Vi har verkligen haft en perfekt sista dag. Underbart och jättevarmt väder, ingen stress (vi har till och med lyckats packa utan problem! Visserligen med min extra väska, men ändå) och jättegod mat.
.
.
.
Efter två veckor av öl, cheetos, massor av mat, och noll träning pga förkylning måste jag säga att jag känner mig en aning uppsvälld... Men sånt är livet. Skönt har det varit i alla fall!
.
.
-
.
.
Kvällens middag: grillad sirloin steak (ordentligt blodig den här gången!) med klyftpotatis och hemlagad (!!) bearnaise - muhuuuums!
.
.
På väg till Vista Cay för ett sista besök i bubbelpoolen. Som sagt, en himmelens bra sista dag! Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon (kan ju vara en fördel liksom). Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihi, det ser ut som att biffarna håller på att glid ur formen när Christofer visar upp dom! Jag måste nog säga att jag inte skulle vetat om jag skulle skrattat eller gråtit om det hade hänt :)

2012-02-25 @ 10:21:23
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Cilla

Åh nej ska ni åka hem redan ! Safe trip home ! Blir nog en liten omställning. Vist känner man vårdofter i luften de dagar det är sol här men det är ändå kallt och bedrövligt om man jämför med Florida

2012-02-25 @ 10:31:23
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0