Sova var det ja

Idag har det varit minst sagt fullspäckat schema. Jag förstår faktiskt inte hur jag fick det att gå ihop?

Jag hann visserligen inte med träning, och jag kom i säng först nu, men bland annat har jag ätit middag i bilen och klippt Christofers hår samtidigt som jag färgade mitt eget - bara så ni förstår hur effektiv jag har varit!

Imorgon blir det inte mycket bättre, så det blir inte många timmars sömn i natt för att hinna med det mesta innan jobbet. För 9-17 jobbar jag och 17.30 ska packningen och vi själva vara i bilen för avfärd mot färjan och vidare mot Arlanda. Puh.

Tur att hundarna fick åka till sin faster redan idag. Och träffa lilla nykomlingen Spike - brudarnas nya pojkvän! Så sjukt söt!! Oj vad de kommer att ha roligt de här två veckorna, det var fullt bus nästan direkt! (Omöjligt att fånga dem på bild)

Nu: godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0