Sparhallen kan man lita på

Åh vad jag är nöjd nu! Marabou har släppt en limited edition choklad med saltlakrits i som jag har sett på var och varannan blogg. Jag ÄLSKAR kombinationen choklad och lakrits och grät en skvätt när jag tänkte att jag aldrig kommer få tag på den här. Jag kollade igår på Kantarellen, men där fanns den inte så jag gav upp hoppet om att den alls skulle finnas här på holmen.

Men så gick jag förbi chokladhyllan idag på Sparhallen och hade inte ens tänkt att chokladen skulle kunna finnas där, men där låg den och bara väntade på mig!
.
.
Mycket lycklig tjej nu! Och ja, den var precis så god som jag hade föreställt mig. Vilken bra dag det här blev!

Kommentarer
Postat av: Cilla

:O droool

2012-02-06 @ 13:25:06
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0