Vrak

Jag fattar inte vad som hände med mig ikväll. Jag har varit jättepigg hela dagen, men efter middagen var det som om någon slog mig i huvudet med ett baseballträ så jag däckade på sängen i en timme. Och nu är jag precis slut i huvudet. Jag som hade tänkt få mycket gjort ikväll...

Jag hade tänkt ta en bild på hur slut jag ser ut så ni skulle förstå, men inte ens det lyckades jag med. Jag börjar bli så blek att jag inte fastnar på bild längre, det bara bländar liksom. Tur att det bara är en vecka kvar tills vi åker till Florida...
.
Bella däremot har energi så det skulle räcka för hela staden! Hon skulle kunna dela med sig lite tycker jag. Jag och Dixie sitter i varsin soffa och bara stirrar på det där lilla yrvädret som far omkring som en liten mini-orkan genom hela lägenheten... Av förklarliga skäl går det alltså inte att fånga henne på bild heller, men den här som mamma tog här om dagen är Bella i ett nötskal:
.
.
Sjukt nöjd liten hund som är så vild av lycka att hon blir alldeles suddig. Det är min lilla Bella det. Det går verkligen inte att fånga henne på bild. Två sekunder MAX kan hon vara stilla, och hinner man inte starta kameran, fokusera och trycka av på två sekunder, ja då är hon borta sedan. Trollunge.
.
Nej, nu ska jag se om jag kan rota fram en chokladbit eller något och hoppas att det får liv i mig. För så här kan vi ju faktiskt inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0