What to do?

Jag upptäckte en lite jobbig grej igår när jag höll på och packade upp mina kläder. På ett par ev jeansen satt larmet kvar... Inte så konstigt då att alla larm tjöt när jag bar omkring på den där påsen! Synd att ingen vakt ville kolla i min påse, då hade jag ju fått det fixat direkt...

Så nu är den stora frågan HUR ska jag lösa detta? Vågar man gå med dem till någon butik här i stan och höra om de kan ta bort larmet? Eller kommer de tro att jag har stulit dem eller bli sura för att jag har handlat någon annanstans och sen tycker att de ska hjälpa mig? Finns det något annat sätt att få bort det utan att ha sönder byxorna?

Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men oj vad typiskt.... Int råkar du ha kvittot kvar? Då borde de ju inte vara nåt problem. Fast sen vet ja inte om våra butiker kan öppna de där larmet..?

2012-02-28 @ 09:00:59
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Cilla

Oj nej :E Att gå till butiker i stan och be dem vara tillmötesgående kan ibland vara svårt. Som när mitt ex och hans vän sku med några säckar tomflaskor till en butik och panta varpå de vart utslängda för de i butiken trodde de hade stulit flaskorna. Tänkte nästan behålla dem dessutom :/ Det var ju bara flera års egen konsumtion.

2012-02-28 @ 09:27:51
URL: http://priss.se
Postat av: Cilla

Finns lite tips på flashback hehe men annars gå med kvitto och le och se oskyldig ut lite gråtandes till någon butik. Kanske till någon du känner så bör de iaf kunna försöka tycker man.

2012-02-28 @ 09:45:51
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0