Ajajajaj....

Ni vet den där träningsvärken jag väntade mig idag? Japp, den är precis så illa som jag befarade, om inte värre. Och vet ni vad det innebär? Just det, den kommer troligtvis vara ÄNNU värre imorgon eftersom det alltid brukar vara värst två dagar efteråt...

Mina stackars bröstmuskler och biceps har varit väääldigt ömma och stela och trötta idag, och nu på kvällen började jag fantastiskt nog känna i triceps också.... Imorgon kommer med andra ord bli en underbar dag. Framförallt med tanke på att jag har BodyPump inplanerat också. Hur många vill gissa på att det passet kommer kunna sammanfattas med ett enda ord; "AJ!!!"?
.
.
Ajajaj. Ser ni hur synd det är om mig? Eller okej, det är väl självförvållat och egentligen ganska skönt att känna att man har gjort något, men ändå. Och ja, jag ska byta ut julgardinerna i helgen. Alla andra julgrejer är i alla fall borta för länge sedan!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det bästa med att träna med träningsvärk är att det känns så förbenat skönt av någon konstig anledning. Dessutom brukar det lindra värken också. Ibland.

2012-01-26 @ 20:55:13
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Du har så rätt Cilla! Det var jäkligt skönt, efteråt i alla fall, och nu gör det inte lika ont längre :) Det är faktiskt det som funkar bäst, att träna bort träningsvärk, för då mjukar man liksom upp musklerna ordentligt igen. Ah, underbart :)

2012-01-26 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0