Bästa appen någonsin!

Ååååh, vilken fantastiskt underbar app jag hittade igår! Jag hoppade upp och ner av lycka, och varje gång jag har kommit att tänka på den idag har jag gett ifrån mig ett litet glädjetjut - så underbar är den! Jag behöver aldrig mer ha tråkigt, jag lovar. Spana in detta:

.
SNAKE!!!! Förstår ni min lycka?! Jag somnade alldeles för sent igår bara för att jag helt enkelt inte kunde sluta spela snake. Fortfarande precis lika bra som för hundra år sedan. Angry Birds släng er i väggen liksom.
.
För övrigt har jag haft en otroligt bra kväll ikväll, först skittrevlig och god middag på Dinos med Bodil och Jocke, och sedan har jag varit och gymmat med Daniel. Det senare kommer dock innebära problem imorgon... Jag har redan problem med en så enkel grej som att lyfta te-muggen...
.
.
Båda händer behövs för att det ska vara möjligt. Mina bröstmuskler skakar... Någon frivillig som vill massera mina tuttar imorgon kanske? Hahaha, nej ursäkta, jag kunde inte låta bli! Men jag är rädd att jag kommer behöva bli både påklädd, matad, sminkad och tandborstad imorgon faktiskt....

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag ska snart till Åland och vikariera. Me wants to play !

2012-01-25 @ 14:57:09
Postat av: Hanna

Charlie: Nämen så trevligt! När kommer du till holmen och hur länge stannar du? Jag har rätt så fullt upp mest hela tiden, men nånting ska vi nog kunna klämma in! :)

2012-01-26 @ 19:49:05
Postat av: Charlie

8 februari till 4 april

2012-01-26 @ 23:33:56
Postat av: Hanna

Nice! Jag är ju i Florida 9-26e februari, men då har vi ju hela mars på oss ändå :)

2012-01-27 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0