Dagens roligaste!

Ikväll var jag hem till mamma och pappa för att låna löpbandet lite (jag vill INTE springa utomhus när det är snö och halt så jag kan halka och bryta någonting lagom tills vi åker till Florida). När jag kom dit var det ingen där, dörren var olåst och det kom musik från brorsans rum, men ingen svarade trots att jag ropade "hallå?!" två gånger.

Jag och dogzen gick upp till övre våningen och satt oss i soffan. Efter en stund tyckte jag ändå att det lät som att det var någon i brorsans rum, så jag gick in på Facebook-chatten för att kolla om han var online, och mycket riktigt! Hehe, dags att kolla hörseln månne?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hehe, låter som nåt som skulle kunna hända hos min mamma och pappa också. Fast jag på nedre våningen och lillebror på övre :) Men jag skulle nog definitivt inte farit dit för att hämta ett löpband, huj vad äckligt!

2012-01-10 @ 10:47:03
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0