I´m in lööööv

Åh, jag är så lycklig ikväll. Vi svängde in via Bodil och Jocke när vi hade varit och handlat, och med oss därifrån fick vi en liten ask innehållande två underbara daimkakor var! Men det var tur att vi bara fick två var, om hon så hade skickat med 20 var skulle jag utan att blinka ha mådat i mig varendaste en. Och jag är inte ens särskilt förtjust i kakor och godis och sådant (klart det är gott, men jag föredrar förrätt framför efterrätt, macka framför kaffebröd osv).

Bodils daimkakor är min nya kärlek, de är helt sanslöst farligt goda. Skulle jag vara tvungen att välja en "sötsak" som skulle vara den enda jag skulle få äta resten av livet så skulle jag utan tvekan välja daimkakorna! Mmm, jag blir alldeles lycklig bara jag tänker på dem.
.
.
På nyårsafton åt vi också daimkakor, då med vaniljglass och kolasås. Det är faktiskt bland det godaste man kan äta! Men de är helt underbara att äta som de är också. Kaka nummer ett idag tryckte jag i mig direkt när vi hade satt oss i bilen, jag kunde alltså inte ens hålla mig tills vi kom hem, den andra avnjöts till kaffet efter middagen.
.
Ja, nu har jag ägnat ett helt inlägg åt dessa kakor, så ni kanske förstår hur fantastiskt goda de är?!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Alltså ge recept eller bjud med mig. Avlider. Vill också ha! :D

2012-01-22 @ 22:36:34
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0