Räddningen

Min dag har varit som en bergochdalbana. Först var jag trött och grinig och höll på att frysa ihjäl, efter det hade jag en bra förmiddag, men sedan kom det en hopplös kund och gjorde mig förbannad. Jag hade en sjukt trevlig och god lunch med Malin och Daniel, men efter det gick det brutalt neråt då jag blev trött och fick fruktansvärda skavsår av mina nya fina julklappsskor.

MEN kl. 18.30 kom Daniel och plockade upp mig och så åkte vi till Träningsverket, tävlade i cykling som uppvärmning (Jag vann!!! Mycket viktigt! Jag är ju inte aaaalls tävlingsmänniska....) och sedan gymmade vi i nästan 2 timmar. SÅ JÄKLA SKÖNT!
.
.
Påminn mig gärna nästa gång jag har en dålig dag att det faktiskt finns en väldigt enkel lösning: åk till gymmet och pinas lite. Jag är som en ny människa. En ny människa med skakande muskler som kommer att göra väldigt ont imorgon... Love it! Tänk att det kan vara så lätt att göra mig glad och snäll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0