Så gör väl alla?

Jag måste bara dela med mig av ett så sjukt roligt youtube-klipp som chefen visade oss idag! Det är bara så fantastiskt kul och sååå fördomsfrämjande, I love it.
.
.
Ni måste ju hålla med om att det är helt underbart?! Jag tycker det är fantastiskt kul!
.
Och på tal om finnar ska vi nu ta hundarna under armen och vandra över till Daniel på lite dagen-före-trettondagen-öl. Jo så är det, inte klarar jag och mina kollegor av att vara ifrån varandra hur länge som helst, så för att vi ska överleva hela tre lediga dagar utan varandra måste vi umgås lite ikväll istället!

Kommentarer
Postat av: helena

åh vad fin din blogg är

2012-01-06 @ 15:52:26
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag tänkte tipsa om en superbra sida där du kan tjäna upp till 70kr/läsare!



Gå in här och läs mer, klicka på reklamen och bli medlem ifall du är intresserad:



http://zahraas.myshowroom.se/tjana-pengar-pa-din-blogg/#comment



Kram!

2012-01-06 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0