Så sant så sant

Nu blir det en iPhonebloggning i alla fall här trots att jag lovade att skärpa mig (så om det inte funkar att kommentera detta inlägg kan ni prova med föregående, för det är skrivet på datorn).

Jag är nämligen alldeles för lat, hungrig, svettig och trött i musklerna för att göra något så avancerat som att skriva på datorn. Jag ville bara dela med mig av denna bild som någon hade lagt upp på Facebook idag, den speglar verkligheten ganska bra tror jag faktiskt! Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Japp det kan jag nog hålla med dig om! :)



Och det funkar tydligen att kommentera detta!

2012-01-26 @ 20:15:55
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag bloggar för det mesta från min mobil nuförtiden. Eller ipaden. Så mycket enklare än att sätta sig framför stora datorn av någon konstig anledning.. Mest för att man då kan blogga på "resande" fot så att säga :p

2012-01-26 @ 20:53:46
URL: http://priss.se
Postat av: Hanna

Håller med dig Cilla! Det går snabbt och smidigt och det är ju ändå där man har alla bilder! Men nu verkar det ju funka med kommentarerna igen, så då kan jag återgå till iphonebloggandet, skönt ;)

2012-01-26 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0