Speed it up, tack!

Hela sommaren och hösten och julen bara susade iväg, jag hann knappt blinka. Men nu, nu går det så sinnessjukt långsamt att jag tror att det snart börjar växa mossa på mig! Den här veckan har känts som två, minst, så långsamt går det. Och det är fortfarande bara torsdag...

Exakt precis nu är det 3 veckor och två timmar kvar tills vi tar Eckerölinjen över till Sverige, för att sedan åka till Connect Hotell och dricka vin och äta ost, försöka sova och sedan klockan 9 nästa morgonen lyfter ÄNTLIGEN flyget till Florida!

Åh. Det är helt sjukt vad jag längtar nu. Jag har ju haft shoppingförbud sedan början av juli, så i år är det inte bara värmen och ölen jag längtar efter...

Jag funderar på fullaste allvar på om det inte skulle vara värt att betala 50 dollar för att få ta med sig en till väska hem? Så jag kan shoppa riktigt ordentligt...

Snaaart är vi här igen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0